vrijdag, februari 17, 2006

GOED VOORBEELD DOET GOED VOLGEN

Een dag nadat BZN bekend heeft gemaakt dat ze er na 40 jaar mee stoppen hoort mijn oor op de radio dat zanger Chris Martin heeft aangekondigd dat we de komende jaren niets van Coldplay zullen horen op het gebied van nieuwe platen. YAHOO!!! Frommel springt juichend door de kamer, opent de voordeur en rent 5 rondjes rond het huizenblok Hoezee Hoezee gillend. Frommel weet namelijk dat zo'n aankondiging betekent dat de mannen er mee gaan stoppen. Driewerf HOERA!!! Een voorbeeld dat als het aan Frommel ligt door meerderen gevolgd mag worden. Wat dacht u van:

-Blof
-Kane
-Keane
-Rolling Stones
-Marco Borsato
-REM
-Usher
-The Beatles
-2Pac

Helaas wordt op zo'n blijde dag dan ook bekend gemaakt dat Lolita Spears het moederschap wel leuk vind (lekker met je kind los op schoot door het verkeer heen verkeren), maar dat ze van plan is om snel weer muziek te gaan maken (deed ze dat zelf dan?). Beste Chris Martin. Ja ik vind je een dweil met je slappe zeikmuziek, maar toch wil ik je bij deze vragen om La Britney even op te bellen en haar te verzoeken het voorbeeld van jou en je vrienden van BZN te volgen. Bij voorbaat dank. Stuiter ik nu even door de kamer op de van Bareuh! haar site getrokken nieuwe Danko Jones nummers. Thanx for posting and ROCK ON!!! dudette.

3 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Zeg Frommel, ik wil je goede humeur niet verpesten maar het bericht dat Coldplay er mee stopt wil niet zeggen dat we verlost zijn van dat geneuzel dat zich muziek noemt op de radio. Het zegt alleen maar dat er geen nieuwe cd's meer komen en dat we, tot in eeuwigheid, die oude pulp moeten aanhoren.

12:57 a.m.  
Blogger FROMMEL said...

ja maar er komt geen nieuw geneuzel bij. soms moet je gelukkig zijn met de kleine dingen in het leven johnny.

10:42 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Je hebt helemaal gelijk Frommel.En doorgaans geniet ik daar ook erg van...

3:15 p.m.  

Een reactie posten

<< Home