woensdag, februari 15, 2006

BESTE RIEMER

Ik neem hier maar even de vrijheid om u bij u voornaam te noemen meneer van der Velde. Riemer dus. Beste Riemer. Ik schrijf u dit schrijven om u mijn nederige excuses aan te bieden. U zal vanavond na de 1-3 tegen Steaua Boekarest wel gedacht hebben, verdikkeme die dekselse Frommel zal wel niet in het stadion zijn geweest anders hadden we wel gewonnen. U kunt er alleen niet verder naast zitten. Ik zat wel in het stadion. Ik weet alleen niet wat er gebeurd is. Ik weet niet wat er vanavond misgegaan is. 16x eerder bezocht ik uw club en 16x eerder zagen wij samen (wel vanaf een andere plek in het stadion, maar voor mij voelde het toch als samen) ons geliefde scHeerenveen winnen. Het ging niet al die keren even makkelijk, maar gewonnen werd er. Ik weet dat u er aan zat te denken om mij een stoeltje voor het leven aan te bieden. Ik weet dat u tegen vrienden sprak over die dekselse Frommel met wie er niet te verliezen viel als hij maar op de tribune zat. Ik heb u vanavond in de steek gelaten. Ik weet niet wat er gebeurde. Ik was zo vol goede moed. Ik had er nog voor gezorgd dat die dekselse Hannes M. niet op de tribune zat, want die man heeft onze geliefde club nog nooit vanaf zijn kuipstoeltje zien winnen. Alles klopte ik was er klaar voor, maar na een sterk begin zowel in de 1ste als 2de helft brak mijn magie. Mijn krachten vloeiden zonder dat ik het door had uit mij. Het spijt mij. Ik zou op mijn blote knieen gaan mocht u nu voor mij staan.
Ik wil u via dit schrijven wel beloven dat ik er de komende dagen alles aan zal doen om mijn magie te herwinnen zodat ons geliefde scHeerenveen Boekarest verlaat met een 2-4 overwinning zodat wij in de volgende ronde van de UEFA cup elkaar weer in het Abe Lenstra stadion kunnen begroeten. Forza Heerenveen Riemer.