vrijdag, november 04, 2005

IK GA ER BIJNA ZELF IN GELOVEN


Dat Heerenveen niet meer zonder mij kan. Gisteravond zat ik op de tribune bij Heerenveen-CSKA Moskou en weer verloor Heerenveen niet. Nooit gedaan ook als ik op de tribune zat. Geef ik meteen toe dat ik pas een wedstrijd of 20 zag, maar toch. Als ik maar op de tribune zit dan komt het allemaal goed. May the Frommel force be with them of zoiets. Ik ga er bijna zelf in geloven. Mocht dat zo zijn dan moet ik me toch een beetje zorgen gaan maken. Dan is de Frommel force misschien wel een beetje aan het afnemen. De laatste 2 wedstrijden die ik zag eindigden namelijk in 0-0.

Vraag ik me alleen na gister nog af dat als je toch titel verdediger bent en je eerste wedstrijd in de poule (thuis) hebt verloren. Waarom begin je dan in de 6e minuut al met tijdrekken zoals CSKA gister deed?

1 Comments:

Anonymous Anoniem said...

wil wel keertje mee!

9:29 a.m.  

Een reactie posten

<< Home