maandag, september 19, 2005

HOE EEN IDEALE SCHOONZOON OPEENS NIET ZO IDEAAL BLIJKT TE ZIJN OFWEL EEN WEEKENDJE PUCHEN

Het was zo'n schattig knaapje. Hij stond zo lief op het podium een beetje verlegen, onder zijn wenkbrauwen uit, zenuwachtig de zaal in te kijken met zijn basgitaar in zijn handen. Hoewel zaal? Tent was het. Hij leek zo schattig. Begint hij opeens Sex and Violence van The Exploited door een microfoon te blaten. Frommel was in Pingjum op de Harlinger Puchpsycho's meeting. In de middle of nowhere en gezellig dat het was. Ik heb er nog last van. Vrijdags tufte ik door de donkere nacht naar Zwolle. Ik reed een muis dood en met een paar luide ploffen en een regen van vonken ontdeed Betty zich van wat opgehoopt vuil. Zag daar Hape, de Grijze en Johan. We dronken wat in de kroeg, we reden traditiegetrouw naar de W......merplas, deden een ander cafe aan en lachten onze broeken aan flarden om een Somalier die geen nuchtere cel meer in zijn lijf had, gingen te laat (of te vroeg) naar bed en reden zaterdag gevieren naar Pingjum. Alwaar mijn pa even langs kwam en wij onze stemmen schor lulden, snert en broodjes knak aten, biertjes dronken en 2 bandjes zagen waar ik de namen niet weet, maar die ook niet de moeite van het weten waard waren. Volgend jaar weer.

1 Comments:

Blogger carolien said...

volgend jaar een optreden van the tommies uiteraard ;) dan zijn we namelijk 1: compleet en 2: goed genoeg.

2:15 p.m.  

Een reactie posten

<< Home