woensdag, juni 15, 2005

FROMMEL IS MOBIEL ZONDER ZICHT

Dinsdagochtend is het beeldscherm van mijn Samsung E700 (geloof ik, zilver met donkerblauw openklap model iig) overleden. Geloof dat er wat pils in het toestel beland is. Beetje lastig om een nummer te zoeken of de SMSjes die ik binnen krijg te lezen. Ik ben alleen nog 9 maanden van het krijgen van een nieuwe telefoon verwijderd. Nu kan ik een simlock vrije prepaid kopen en daar mijn simkaart in douwen, maar dat kost natuurlijk ook weer een smak geld. Oproep aan u de lezer dan ook bij deze. Heeft 1 van u nog een beetje een knappe mobiel voor nix of voor weinig voor mij. Ik zit bij Telfort. Dat wat betreft hij moet mijn simkaart wel aankunnen. Zou leuk zijn als ik de smsjes van mijn meisje weer zou kunnen lezen. Of telefoonnummers. Die ken ik namelijk ook niet meer uit mijn hoofd sind ik mobiel ben.

7 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Wat je even moet doen, is dat je een goedkope Nokia prepaid telefoon koopt. Die kosten meestal tussen de 10 en 20 euro, met nog wat beltegoed ook.

Die dingen kun je heel simpel, door het invoeren van een code, simlock vrij maken.

Een week of 2 geleden had ik nog een foldertje bij de Kruidvat gevonden. Tele2 prepaid ding, voor nog geen 20 euro, inclusief verzendkosten.

En anders heb ik nog wel een nokia 8310 voor je liggen. Moet je alleen even een oplader regelen.

10:59 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Voor die 8310 heb ik nog wel een lader liggen.

11:46 a.m.  
Blogger carolien said...

en zo is iedereen weer blijdt!

binnenkort grote barbeque in het pitoreske nibbik. details volgen, voor frommel per post.

1:50 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

FRommel.....
Ben ik 2 weken in NL geweest, heb ik niet de kans gehad om Swaf te bezoeken...
Volgend jaar beter...

4:05 p.m.  
Blogger FROMMEL said...

@jaap en rolandow. verkocht.
@Cerito. daar hou ik je aan.

9:58 p.m.  
Blogger begt said...

asjij tenminste volgend jaar nog in swaf komp...

10:12 a.m.  
Blogger FROMMEL said...

@begt. wat denk je zelf. ik heb een puch. waar ik ook ben er zijn altijd wegen die naar hoorn lopen.

7:41 p.m.  

Een reactie posten

<< Home