woensdag, november 15, 2006

LIEVE LIEVE LIEVE INWONERS VAN BLOKKER OOSTERBLOKKER EN WESTERBLOKKER

Wilt u vandaag 1 ding voor mij en nog 5 andere voetballers van Blokkers 9 iets doen? Wilt u vergeten het oudpapier buiten te zetten vanavond. Het is namelijk onze jaarlijkse oudpapierophaalavond. Nu weet ik wel dat het mij een aanzienlijk bedrag aan contributie scheelt en wij door het oud papier ophalen ook geen bardienst in de kantine hoeven te draaien (ik heb jaren met veel plezier achter de bar gestaan, maar dat was niet in een voetbalkantine en daar zit ik ook niet op te wachten), maar heeft u gezien wat een hondenweer het is? Heeft u enig idee hoe zwaar en uit uit elkaar vallend natte dozen oud papier zijn? Alvast bedankt!

1 Comments:

Blogger begt said...

gaat dat wel lukken dan, met een gebroken teen al die dorpen doorwandelen???

11:40 a.m.  

Een reactie posten

<< Home