maandag, september 05, 2005

MOOIE PLATENHOES #20


Het was eigenlijk bedoeld voor een nieuw paar schoenen. Die 60 euro. En nieuwe schoenen zijn heel erg hard nodig. Zeker nu ik die 60 euro gebruikte om bovenstaand erectie opwekkend box-setje aan te schaffen en al 4 dagen door de woonkamer, slaapkamer, gang en douche heen Gabba Gabba He!!! 85 nummers verdeeld over 3 ceedees. Samengesteld door de vorig jaar overleden aardsconservatieve Bush-adept gitarist Johnny R. 18 videos op een 4e schijfje. Een moddervet stripboek volgetekend door amerikaanse comic grootheden. Een 3D bril en een postcard. Dan maar geen schoenen. Ik ga wel op mijn blote voeten door het leven.

Natuurlijk ontbrak bij mijn exemplaar de postcard. Rhino records is gemaild om deze alsnog in mijn bezit te krijgen. Ga ik nu weer even stuiteren.

Labels:

3 Comments:

Blogger begt said...

en volgend jaar heb je deze box nog steeds en zou je je schoenen weggegooid hebben toch?
das duurzaam investeren dus!

8:55 a.m.  
Blogger carolien said...

ik had die box ook gezien op flashback pauls weblog.

ik heb mijn greedy eyes er wel op. en volgens mij is ie te koop bij plato in utreg en aangezien ik in utregg werk....

maar ja...

eigenlijk hoor ik nu mijn geld aan andere dingen uit te geven. zoals banken, stoelen, bouwmaterialen.

enooorm saai

12:34 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Blijft altijd z'n waarde houden. Schoenen zijn maar schoenen. Vuige drie akkoorden rock en errug lekker. Ik ben met loggen voorlopig gestopt. Ik ga weer wat met mijn muziek doen.

2:13 p.m.  

Een reactie posten

<< Home