donderdag, april 28, 2005

WARNING: UGLY PEOPLE ALERT!!!


En niet alleen een zeer ugly menspersoon. Ook nog eens eentje die ons x op x vergast met het lelijkste dat er aan muziek van eigen bodem te vinden is. Het is de nacht. Kedengedeng. Pfffffff. Ik wordt al misselijk als ik het type. U had het natuurijk al geraden. We gaan het hebben over de heer Guus Meeuwis. Dat omhoog gevallen korpsballetje met zijn dikke plofkop en zijn kakoverhemden aan. Guus Meeuwis. Het zou verboden moeten worden dat mensen als hij platen mogen maken. Waren eerder genoemde titels al wanprodukten, u heeft vast al gehoord waar hij ons tegenwoordig mee vergast. Je rijnste lijkenpikkerij zou je bijna zeggen. Guusje heeft een plaatje van dat dooie biervat Andre gecovered. Met toestemming van zijn wandelende palmuurmesweduwe Roggel. Roggel die ons overigens binnenkort gaat verblijden met een realitiesoap rond haar persoon ten tijde van een jaar dood die Andre. Om daarna eindelijk aan haar eigen rouwproces te kunnen beginnen. Dat is pas lijkenpikkerij. Roggeltje was namelijk voor de 300x weg bij Andre (en geef haar eens ongelijk) voor hij dood ging. Genoeg van dat wandelende bierblik. Overigens weet iedereeen die de docu zij gelooft in mij heeft gezien dat eigenlijk de mama van roggel het liefst met Andre had liggen palen, maar dat dat niet lukte dus dat ze daarom dochterlief Roggel in zijn armen duwde. Maar ik had het over die wandelende inktvis Guus. Kijk dat die lul een plaatje maakt en daar een hoop poen mee verdient dat zal mij allemaal een worst wezen. Het is alleen zo dat al die klote radio stations die op mijn werk te ontvangen zijn die kolere plaat dan ook nog eens 25x per dag draaien. We zijn nu 2 weken verder en ik begin agressieve trekjes te vertonen zodra die grafplaat ten gehore komt. Ik begin te bibberen. Mijn spieren spannen zich strak Ik begin spontaan klanten en collega's af te snouwen. Weg ermee. Weg met die pokke plaat. Je reinste ethervervuiling.

6 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Wat kan ik hierop nog zeggen? Mee eens. Dat jij je site nog wil ontsieren door hun porem erop te zetten. Die eer zou ik hen niet gunnen.

10:18 p.m.  
Blogger Maurice said...

Ieder zijn muziek en voorkeuren Frommel. Op uiterlijk moet je nooit aanvallen, zwak.
Op aasgieren die rondcirkelen rond een dode, niet doen.

Jij houdt van muziek waar mijn koffiekopje zenuwactig in mijn handen van gaat trillen als de dag begint. Hoor je mij?

12:10 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

En nu mag je 1x raden waar hij op Koninginnenacht gaat optreden....nou nou....juist 9000 km van NL vandaan op Mambo Beach.
Kaarten zijn nog te koop en kosten 30 gulden!!! (15 euro)....
Mwhahhahahaha....nooit van mijn leven ga ik daarheen....

Mazzel

2:42 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Oei en waarom die foto's erbij op je site? Nu moeten we er allemaal tegenaan kijken.
Bedankt hoor....

1:30 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Pracht stukje! :-)Heelijk: mijn dag is weer helemaal goed!

2:54 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

veroordeeld tot sky radio of 538, het is om het even als het om deze crap gaat... Miniamaal 6x per dag moet ik het verplicht aanhoren. Wie douwt er nou eens een handgranaat in Guus zijn reet? Is hier niet een schone taak voor u weggelegt Frommel? (nou ja, schoon...)

5:45 p.m.  

Een reactie posten

<< Home